Hemma hos mamma!

Hejsan! nu är jag hemma hos mamma :) ihälgen var jag i stugan... vi har inget internet där :/ men,men...
Spanien då, jag åkte på onsdag kväll och kom till spanien på onsdag natt :P så den dan gills inte:P Men på torsdagen badade vi:) och gick och handla lite:) På fredagen badade vi igen och sedan skulle vi med en båt till en ö men den missade vi :/ Så vi gick och badade i havet alltså det gjorde jag alla andra dagar också:P Fast i poolen med :) Men det var varmare i havet än i poolen :P På lördagen hann vi med den duma båten så då var vi å titta på den vakra ön :P sedanbadade vi igen... sedan har vi gått på olika resturanger med snälla gubbar :P en gubbe kliade mig i nacken :S Sedan for pappa hem tidigt på söndag morgon och vi for hem mitt på dan :) sedan var jag i norrköping tills fredagen alltså min syrra bor i norrköping :) Sedan på fredagen åkte vi tåg till våran sommarstuga en bit utanför gävle:) där var i tills på söndagen då åkte jag flyg alone som det heter på norska till ume själv :) sedan så var jag ju i stugan och nu är jag hos mamma och nu vägrar jag sätta arslet utanför denna kommun  OBS. jag är inte sur :D
Lite bilder på dom jag var där med :)
och där var i city en googlebild ...
jag, Johannes min storebror och Malin min syrra :)
liten :S
Jag och Johannes <333 Men pappa var med fast ja hittar ingen bild på han <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0