Pizza+Brosha=Best life ever<33

Hej! Idag har jag varit hemma från skolan igen... men jag hade kunnat gå men vi hade cyckel utflyck idag så att jag fick vara hemma idag med ;P Men vi har inte skrivit på ett tag, så att detta kommer bli ett långt inlägg!! Men i alla fall så orkar jag inte skriva om theodor! För det är Petter som skriver!! Men jag har skolavslutning imorgon!! Efter så tar jag bussen till min mormor!! Men hon har ingen dator!! :S Sedan kommer jag hem på tisdag! men på onsdag åker jag till stockholm och ska vara med min syrra! sedan kommer ja pappa, syran och hennes kille och mon brossshaa åka till alicante som ligger i spanien!! fast där ska jag bara vara i 4 dagar sedan kommer jag vara själv hos min syrra!! Sedan kommer jag hem och berättar hur jag har haft det! om ni undrar alltså!
Harebra!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0