Jippi! :P

Idag kommer theodor hem! Men i alla fall! den här veckan gick vi bara mån, tis, ons sedan var det långhälg :) Efter skolan på onsdag var jag med frida L :) Sedan på torsdag var jag i stugan över en natt :) På fredag var jag på stan med Emmy:) Sedan var jag med henne i stugan ett litet tag! Med tanke på emmy så fyller hon år idag! Grattis :)
På lördag var jag också på stan med min halv bror Noah han är född 2000! Det var ganska kul de med :) Sedan idag så väntar jag bara på att theodor ska komma hem :P Men vi har haft mellan 20-30 grader varmt varje dag :D Och här i **** har björkarna precis slagit ut! Men nu ska jag va lite me mamma :D Kom precis hem från pappa! See You! Får lite damp på tangentbordet får jag skriver fel hela tidan och det ser ut som på kinesiska elr nåt :P Jävla tangentbord!

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: är jag på listan nu?:O

Ja jag antar eftersom har 200 besökare nu varje dag fast jag har bloggpaus redan i 5-6 dagar och har endast svarat på ett fåtal av de sista kommentarerna jag får.

2010-05-16 @ 18:01:17
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Playmates Of Sweden

skit fin blogg :D

2010-06-07 @ 23:02:10
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0